Bugün kontrolüm vardı 35 haftalik hamileyim doktor bebek cişini yapamiyo mesanesi idrar dolu cişini tuyuyo dedi doğduktan sonrada yapmaya bilir belki düzelir dedi onu çocuk doktoru bkcak doğunca belli olur dedi böyle durum yaşayıp doğunca duzelen varmı çok morelim bozuk Ağlıyorum sabahtan beri