Merhaba bugun doktor kontrolum vardi . 12 haftalığız . Çok şükür 2 li test için yapılan olcumler normal çıktı . Darısı bekleyen herkesın basına. Hastane zaten kalabalık degildi maske takarak gittik. Erkensaat randevu da önemli tabi . 12 haftalık olmasına rağmen doktor cinsiyetimizin erkek olduğunu söyledi💙 ama herkes cok erken değişebilir diyor bu konuda deneyimi olan var mı acaba😊 erkek bebek içinde erkek belli olur pek değişmez diyorlar ama aklımı karıstırdılar🙈