mmylmz 10+3 gebeyım. gögüs hassasıyetım azaldı başına gelen var mı normal mı acaba? zaten çok aşırı taş gibi değildi. 5 haftadan sonra azalmıştı. Ama bu sabah sankı hiç acımıyor.
Shrsye mmylmz normal canım bnmde oyle oldu mide bulantısı bile çekmedim kusmadım o belirtiler zmn la daha çok beliriyor bnde hiç hamile gibi değildim şuan 25 haftalığım
Anneolacagimben mmylmz benim de öyle olmuştu hatta bulantılar bir anda geçti onuncu haftada bende çok endişelendim ama şükür 16 haftalık olduk
mmylmz Deletedmom137 progesteron düşüklüğü yapıyor cok aşırı göğüs hassasiyetini. ılk gebe kaldığımda taştı dokunamadıım. eksıklıkten dolayı fıtıl progestan kullandım hafıfledı tabıkı 5 haftadan sonra. şımdı şuan sadece koyulaşma ve damarlar var çok. ama acıma yok. anlayamadım bende.
Deletedmom137 mmylmz çok takılmayın bu belirtilere dedğim gibi ara ara ben buradayım diyecek sonra kaybolacak😀
brnr09 mmylmz valla benim her gün farklı gerçekten bazı günler acayip taş gibi bazen sönüyor. Bazen çok acıyor ucu falan . Bazen hiç acımıyor. Normal yani bu