Esra_1234 Kizlar hadi 36 haftaliklar buraya ne gibi sikayetleriniz var .. benim asiri derece kasik vagina agrisi oluyor gun icinde sik sik wc gidiyorum afedersiniz buyugumu yapiyorum ama karnim agrio kontrollum sali gunu virus nedeniyle cok korkuyorum 😞
Tuba_27 Esra_1234 36+5 iz bütün kemiklerim ağrıyo artık geceleri uyuyamıyorum rahat hareket edemiyorum bide sağ kolumda acayip Bi uyuşukluk ve ağrı var bir haftadır nedense bilmiyorum perşembe günü bizimde kontrolümüz var bakalım virüsten dolayı zaten çok tedirginim doktorumuz ne dicek zaman geçmiyor 🙄
Havva23 Esra_1234 o haftalar benimde çok zorlandığım haftalardı dönemiyordum sürekli wc ihtiyacı normal yani Allah kolaylık versin canım bizde halâ kızımın yolunu gözlüyoruz😊
simsekkiz8 Esra_1234 cok canim agriyo en cok adet agrisi gibi bel agrisi nefes darligi cekiyorum😞 9 nisan sezeryan gunum
Mslm Esra_1234 ben de 36+4 üm bel ağrısı mahvediyor şu anda çekiyorum öyle tuvaleti hiç demiyorum bile uyku uyuyamıyorum önceden 11-12ye kadar yatn ben 8-9da gözüm açılıyor ama onun dışında sancı gibi kasık ağrısı gibi bı derdim yok şükür ha bide sürekli ishal oluyorum normal mi acaba
Tubahacik simsekkiz8 merhaba siz bi cinyet tahmini yapmısınız Ocak ayında şuan gördümde neye göre hesaplıyorsunuz bende hesaplamak istiyorum 11 haftalık hamileyimde
derinseda simsekkiz8 bnde 36+6 yım ve sezaryan günüm9 nisan aynıyız😊 bnmde fena kasık ağrım oluyor aşırı terleme ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum 🥺
Canan38 36+5 im bende çatı ağrısından mahvoluyorum gece başlıyor sağa sola dönememek ayağa kalkamamak sürekli idrara çıkmak beni mahvediyor kızlar valla allah yardımcımız olsun gün geldi çattı 🙄
Canan38 Esooo bacaklarımı ayırıp kesiyolar sanki öle bi ağrı göbişde iyice aşağı indi kasıklarımda hareketlerini hissediyorum
simsekkiz8 Tubahacik evet canim jinkolojik bi islem hesapla hespliyorum. Yazin postum buraya degil hesaplayayim
Tubahacik simsekkiz8 ben 1996 11.8 eşim 1992 10.29 son adet 06.01.2020 eşim iki kere amaliyat olmuş bende bi doğum yaptım etkiliyorsa eyer onlar
Songulcavit Aynı şikayetler bende de var geçen hafta 1 cm aciklik vardı bakalım bu hafta ne diycek doktor 36+6 olduk
Tuba_27 Esra_1234 evet cnm ya Rabbim hepimize kolaylık versin hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Syma95 Esra_1234 35+5 hamileligim başından beri çok rahat ve sorunsuz geçti hala da öyleyim çok şükür sadece tuvalete çok sık gidiyorum o kadar da olsun 😊😃
dentem61 Esra_1234 30 nisana kadar bütün randevular iptal edildi diye biliyorum siz özele mi gidiyorsunuz
Mekamu Benzer şeyler var pzt randevum vardı iptal oldu. Bundan sonra doğuma giderim artık heralde kontrol dönemi bitti benim için 🤦🏻♀️