rumeysakara12 kızlar 37+6 haftalık olduk bu haftalarda hurma iyi geliyormus duyduğum kadarıyla acılma yapıyormuş günde kaç tane yenmesi lazım tek yada cift yeniyormuş doğrumu nasıl yapsam bilemedim bilgisi olan var mı
Sena09 rumeysakara12 Tek sayılarda yenmesi gerekiyormuş canım . Biz de 37+6 yız. Sayı hakkında herkes farklı bişey söylüyor. Ben 5 tane yiyorum.
Bihem rumeysakara12 Tek sayılarda ve istediğiniz miktarda tüketebilirsiniz. Ayrıca son haftalar diye değil her zaman tüketilebiliyor hurma, ben hamileliğimin başında beri yiyorum ☺️ Düşük yaptırır vs bunlar hep hurafe
Sena09 rumeysakara12 Tarih vermediler canım. Sadece kafası kanala iyice yerleşmiş dedi en son kontrolde. Her an gelebilirmiş 😊 Sana tarih verdiler mi?
rumeysakara12 Sena09 bana da net bir sey demedi aslında canım nisan bası olur dedi ama kesin bir sey diyemem ama tarih neyse o olur dedi 40 hafta da 11 nisana geliyor bakalım gun alır mı almaz mı
Sena09 rumeysakara12 Aynen beklenen doğum tarihi 11 nisan ama bana hep erken gelecek gibi geliyor. 1 haftadır yoğun adet ağrım ve vajinaya baskı var. ☺️