hilal_yener Kızlar sabah kalktığımda hafiften sızladığını fark ettim internette doğum belirtisi falan yazıyor bi başka sitede bebek baskı yaptığı için ağrı olduğu yazıyor kafam karıştı doktorumu aramalımıyım sancım yok 30+6 haftamdayım