Bana hemşire duşuny al rahatlatır acın olursa kolonya dök üstüne hafif ovar gibi bastırmadan peçeteyle sil demişti. İlk dozda hemen yıkandım ağrıda olmadı ayrıca bence ağrı olsada virüsten daha korkunç çekilmicek bişey olamaz siz dediğiniz gibi bant takın su getirmeyin