Selam kızlar.Ben 6 haftalık hamileyim ultrasona göre.3 haftalıkken progestron testi yaptırdım 76 çıktı sonuç,dr gittim dr 6 haftaya kadar progestron ilaç verdi.İlaç bitti dün.Ama ben bildiğim kadarıyla hamileliğin 12 haftasına kadar progestron kullanıyorlar,siz kaç haftaya kadar kullandınız?