Fyyzzynp Kızım olursa adını ada koymak istiyorum ama yanına yakışa bilecek başka isim bulamadım yardımcı olur musunuz 😍
Cansuu54 Fyyzzynp bende kızımın adını ada koyacağım😍 bence tek başına çok hoş bir isim tercih meselesi tabi ki.. ikinciye kızım olursa da mila düşünüyorum🥰
Fyyzzynp FERAH45 Babası özellikle ada istiyor bana biraz kısa geldi ondan başka isim düşünüyorum mila da güzelmiş teşekkürler 😍
Fyyzzynp Cansuu54 Aslında ben minel duru istiyordum çok ama babası özellikle ada deyince bari yanına başka isim de koyalım dedim ama kararsız kaldım teşekkürler 🤗