Busedoruk 16 haftalık hamileyim bebegimize ilk kız dediler sonra erkek ama kızada benziyo dediler. Biz suanda hep kızım diye seviyoruz isim de düşünüyoruz haliyle. Fikirleriniz neler. Siz neler koydunuz