Kesinlikle kalsiyum magnezyum beni çok rahatlattı ,hatta icmedigim zaman kramplar dayanılmaz oluyor,bende de faranjitten kaldı sert bir öksürük zamansız bir hapşırık gunumu bitiriyor ya uzanarak ya deli danalar gibi dolanarak geçiriyorum tüm gunumu oturmak en büyük işkence, suda eritilen kalsiyum magnezyum ilaçlarını kullanıyorum ve bu vücutta eksiklik oldugu için bile değil bu dönemde daha fazla ihtiyaç olduğu için kullanılıyor sadece ek besin takviye gibi düşün , hatta tansiyon yüzünden bebek zehirlenmek üzere olduğununda bile bir dönem doktorum hala bebegimden ayrilmamami kesinlikle kalsiyum magnezyuma bağladığını söylemişti inan cok rahatlayacaksin canım önce ortopediye görünüp siyatik olduğunu kesinlestirip kadın doğum gözetiminde kullanmani tavsiye ederim,Allah acil şifalar versin 😃