Bende 34+1 oldum. Oğlum olucak inşallah. Büyüyen beşik aldim birde dolap. Çilek ’den aldim. Ama oda yapmayacagim. Ekstrra anne yani falan almadım. Dolabı odasına beşiği kendi odama kurduracagim henüz gelmedi. Kıyafetleri falan herşeyi hazır. Bu hafta sonu inşallah yıkayacağım 😍..
Fazlasıyla korkuyorum . Normal doğum istiyorum ama o an nasıl gelişir bilemiyoruz tabikide.
Dün gece adet sancısı gibi sanvim oldu belden yarim saat sürdü bebekte o esnada baya hareketli idi. Korktum doğuruyor muyum diye allahtan geçti 🙈 onun dışında iyiyim şükür ama hiç bir iş yapasım yok yatmak istiyorum hep 😁 sizlerde durum nedir