Nefesimmom valla bence gebelikte herşey normal :) herkes farklı belirtiler yaşıyor da olabiliyor bende eksik olan sende fazladır o yüzden etkisi tepkisi başka olur yastığını bir tık yükselt bel ağrılarına iyi geliyor bende yapmıştım 19 haftalıkken falan :)