Kızlar bugünle beraber 8gündür adetim gecikti. Dün biraz kan geldi sivi şeklinde. Sonra akinti gibi açik pembe geldi.Bugün kalktim hiçbiçey yok. Eger geç döllenmeyse bugün 4haftam oluyor. Testte ne zaman çikar.? Ne zaman yapmaliyim?şimdiden teşekkürler❣