Yaa gün geçtikçe sanki fazlalaşıyor gibi 34+3 oldum ama kasıklarım da baskım ve böyle arada bir giren ağrılar var bu durun git gide çoğalacak mı normal midir böyle olması birde bebek aşağıya in miş midir yatışlarım da zorluk çekiyorum kasıklarım da daha çok yük sanki