Kızlar adet bitiminden sonraki 7.gün yumurtlama oldu ve kahverengi leke geldi 8. Gün çatlama oldu yine kahverengi leke geldi 9.gün az geldi ve durdu. Şimdi adetime 2 gün var ümitlenmek istemiyorum yine olmamıştır die üzülmek istemiyorum ama yumurtlama gününde yüzümde bir iki sivilce çıkmıştı ve bugünde Bi tane çıktı 2 gündür çok duygusal saçma sapan şeyler düşünüp ağlamaklı oluyorum ama bilmiyorum böyle şeyler yaşayıp hamile kalan var mı 🙇♀️