Arkadaşlar şuan 22+2 günlük hamileyim 4 üncü aya kadar felaket bir bulantı yaşadım. 16 dan sonra geçer dendi 16 dan sonra azaldı ama yinede geçmedi şuan bile bulantı ilaçları kullanıyorum her sabah kusmalarım devam ediyor ve özellikle öğlene kadar bulantılarım sinir bozucu oluyor. Bu haftalara gelip hala bulantıları devam eden arkadaşlar varmı