Bnde 9 haftalığım aşiri mide bulantim var doktor bana bulnati için femivit diye bi ilaç verdi ama ilaç yan etki yapti bnde ürtiker olmuşum cildimin her yerinde kabarcıklar ve aşırı kaşinti oluştu 3 gün hastanede yattm serumlarla topladm kendimi ve şuan folic asit bile içme dedi doktorum napıcam bebek nasıl gelişcek hiç bilmiyorum 😞