Ben bugün 32 çalışabilir raporu aldım gebeliğimde herşey yolunda.İlk başta doktor idari izinliyken çalışabilir alırsan hakkında soruşturma açabilirler sıkıntı olur dedi ama Kurumu aradım alabilirsin raporu dedi ben de çalışabilir aldım idari iznim devam ediyor