Kızlar yazmıştım daha önce doktor %90 bebek tutunmaz demişti progesteron hormonum düşüktü. Bugün giitik ve kalp atışı başlamış ama çok yavaşmiş. Çok şükür herşey yolunda. Sadece dua edin benim gibi durumda olanlar korkmayın hiç. Atışlarını duymak bambaşka bir duyguymus. Allah herkese tattırsın. Var mı bizimle aynı hafta da olanlar