Mervecihangir Arkadaşlar bugün 39+2 oldum bebeğim erkek herkes geç gelir diyo fakat bende tık yok nts de çok normal karnımın aşağıya indiğini hissediyorum ama onerielriniz var mı? Doktor pazartesi gel suni takalım deid ve istemiyorum sizce ne yapmaliyim
Beetuskoo Mervecihangir bende 38 deyim ve artık çok bunaldım mide yanması başladı uyuyamamalar şişlikler vs. Meryem ana otu varmış onu içince sancı başlıyor dediler bende onu denicem bi dene istersen
Aycalyaa Mervecihangir ben 40 oldum bizimde aynı nstde de bende yok yarın kontrol var bakalım ne diyecek stres yaptım uyuyamiyorum😐
aslikls3 Mervecihangir inşallah o zamana kadar bebeğin kendi gelir benim oğlum gelmeseydi doktorum suni ile başlatmayı planlıyordu açıklığım da 1 cm yoktu
Mervecihangir Beetuskoo mide yanmam dan hiç uyuyamıyorum sırf bu yüzden yemek bile yemek istemiyorum Meryem Ana otunu duymuştum nerden alabilirim
Beetuskoo Mervecihangir aynen bende öyleyim. Aktarda satılıyormuş bende yarın aldırıcam eşime sende araştır bence netten
Aycalyaa Mervecihangir yok canım nstde sancı çıktı ama bende çıkmadı doktor yarın suniyle başlatacak açılma olmazsa sezeryana döneriz dedi