Merhaba kızlar dün bir kaç kere yazmisimdir agrimi var die ve ilk gebeligim fazla girmicem olaya moralim bozuk ve sersem gibiyim geldimde iki santim açıklık ti ve 6 7 gibi gel dedi doktor eve gitim evde sancı çektim sugat yaptım ilik duş sonra ise yürüyüş hiç durmaksizin hastaneye geldik ilerleme olmuş benim ağrılar git gide şiddetlendi yatırdılar sonra 7 gibi yatırıldım 3 te oğlum doğdu ve doğdu dogmasina da bende dokuz doğurdum ama kucağıma vermeden direk yoğun bakımına aldılar göremedin bile evladımı bir saat kontrol altında durcak dediler ve özele sevk etiler ben burda yatıyorum hastanede oğlum orda kuvezde gördüm onu yoğun bakımda bekledim içim içimi yedi ağladım ve hayla da ağlıyorum ıkinamadim o şeyle kaç kere denedim ama yöntem bilmediğim ve ilk hamilelik olduğu için saf dışı kaldım ve nefessiz kalmış oğlum 3 kilo doğdu boyunu duymadım ıkinamadim içim komple diktiler önümü anca geliom kendime ama gözüm yolda hamilelikte enfeksiyon vardı bebeğe geçmiş ve solunum sıkıntısı varmış sigara içtim için size tavsiye dua edin sakinlinizi koruyun cidden evlat kadar önemli birşey yok sigara Y Di oydu buydu içmeyin hamileyken yoksa gözünüz yollarda kalırsınız 🙏 lütfen bize dua edin kokusunu bile bilmiyorum evladımin 😢 Rabbim kimseyi sınamasın evladıyla sağlıcakla kalın dua edin lutfen 🙏