deletedmom33 devlete gidiyordum çokta memnun değildim doktordan ama ikili testimi devlette yaptırdım kan tahlillerimi sağlık ocağı yaptı testlerimi kullandığım ilaçlarla özele gittim doktor çok ilgilndi ilk yapılan bütün testlerime baktı ondan sonra muayene attı 19+6 gitmiştim 2.ci düzeyde ultrason yaptır devlettede yaptırabilirsin dedi burda tekrar kontrol ederiz dedi ama devlette sıra bulamadım özelde yaptırcam