Günaydın her kese❤😘
Anne olmuş adaylarımız ve anne olmaya aday olan kızlar bilgisi olan varsa ,yazın kafamı yiyicem.
Ben 19+4hamileyim,ta evlenmezden önceden normal doğum istyodum ,hiçde korkum yoktur,kendimi öyle motive etdim çünki hər zaman.
Sorun şuki,benim öncesindede vardı,şimdidə ara sıra oluyor lavobaya gidipde,kabız olduğumda biraz ıkınınca benim gözlerim kararıyo,kafamda sanki karıncalar dolaşıyor gibi oluyorum,kalbine bıçak saplaniyor gini ağrlm oluyo,2 3 dakika sonra kendime gele biliyorum anca.Benim yüksek tansiyonumda var,triodimde yüksek her 2sin kontrolde tutuyorum.
Bu durumu daha doktoruma söylemedim,şimdi sorun şuki ben hala normal doğuş istyorum,ama bu ıkınma beni çok korkutuyo,ya ıkınırken bir sorun yaşarsam,ya kalbim yine tutulursa,yapamazsam,kafam yine giderse,kendimi kayb edersem off Allahım deliricem😫😫🥺🥺kimse böyle bir sorunla karşılaştımı?normal doğum etdimi?
Uzun oldu,göz hakkınızı helal edin..😣😭🤲