Seymasezer gecmis olsun bebeginiz de hayirli olsun… ama keske boyle herkesin basina geliyor gibi anlatmasaniz hamile birini korkutmaya gerek yok… ben de normal dogum yaptim, ama inanin sizinkinden kolay oldu herkesin dogumu kendine has oluyor… siz de kendinize dikkat edin dikisler yaklasik 1 ayda tamamen iyilesiyor, 10 gunde falan da agrisi acisi kalmıyor ama fazla ayakta durmayin, temiz ve kuru tutun dikişlerinizi… sonucta soyle dusunun içinizden bir insan cikiyor elbette kolay degil..