Merhaba bayanlar… geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ondan 2 gün önce Meryem süresine baslamıstım adet gördükten sonra başlayayım demiştim 10 gün gecikmem oldu başlayayım dedim 2 gün sonra zaten adet oldum o süreçte eşime okuttum suya üfledik folik asit hapımı o suyla içtim :)) eşimde içti . Adetten 1 gün sonra hayıt çayı ve civan perçemi içmeye başladım tiksinsemde dayandım yarın sanırım yumurtlama horcem yarın bırakacam çayları.. Meryem sürem 11 nisanda bitiyor adetim 10 nisan .. eşimde 7 nisan da afrine göreve gidiyor 3 aylığına.. olmazsam stresten olmam diyorum bende o süreçte kaynanamda ve annemde kalmaya gtcem farklı sehirlerdeyiz takmamayayım diyorum ama takıyorum galiba geçen ay ilk defa ayaklarımı dikerek kimyasal gebelik geçirdim ovulasyonum geçmesine rağmen. Ama bu ay hep diktim ayaklarımı. Ama geçen ay değerlendiremedik diye gram takmadım zaten bu ay geçti diye takmamakta lazım aslında .. 😒😏Rabbimden herseyden önce hayırlısını istiyorum hayırlı ise nasip etsin diyorum ama çok istiyorum beraber evlendiğimiz tüm arkadaşlarım hamile kasımdada bi dusuk yaptım içten duamı ederek istiyorum insallah bu ay buraya hayırlı haberler yazmak nasip olur … dua eder misiniz bana 🤲🏻🤲🏻🤲🏻