Nzehra4654 Ecrinnur bende 13.haftadayım doktora en son ne zaman gittiniz acaba ? Rutin 3 aylık kontrole gidemedim ben korkudan
Ecrinnur Nzehra4654 geçen hafta gittim hastanelerde çalışanlar gayet tedbirli sanada aldıyorlar Rabbime şükürler olsun bi sıkıntı yok Dr ayda bir gel yeter dedi