AzraSk canım ben imperiale gidiyorum kırhan beye muayene ücreti 160 lı bişi, normal doğum 1900 sezaryen 2300 dü galiba baya oldu soralı unuttum. Fiyat olarak en makul hastane diyebilirim, medikalde ufuk beydi kızımın dr 200 muayene ücreti 3-4 bin sezaryenmiş. Ücretten ziyade ben medikali kızımdan dolayı nefret ettim o hemşireleri sinir etmişti beni (9yıl önce ama🙃) o yüzden arkadaşlarımın tavsiyesiyle imperiale gittim kırhan beyden çok memnunum tavsiye ederim😊