Merhaba arkadaşlar daha önce ki yazılarımı belki gördünüz ben oğlumu 38 hafta da dünyaya getirdim sadece bir gün yaşadı ve kaybettik onu doktorlar söylemişti zaten bize ve ben kendimi şuan boşlukta hissediyorum benim ilki tedaviyle oldu bu tedavisiz olur İnşAllah instagramda hep karşıma çıkıyor acaba aramızda kullanıp memnun kalan var mı yada bu macun hakkın da Bilgi sahibi olan ben ilçede kalıyorum ve tedavi gördüğüm süreçte ay da 3 defa hastaneye kontörle gidiyordum merkeze İnşAllah bu sefer gerek kalmaz lütfen yardımcı olun kızlar