tuzi34 [url=https://hizliresim.com/m871BO][img]https://i.hizliresim.com/m871BO.jpg[/img][/url] Sancı ve kasılmayla acile gittim sonuç bu normal dediler ama benim sancım hala devam ediyor ara ara normal mi kızlar ??
Nihanus tuzi34 düzensiz bir sancı var sadece bir şey yok gibi nstde 🤷🏼♀️ Düzenli sancın olursa problem diye biliyorum
tuzi34 MusicianMom Ben 30-40 üstü biliyorum sancı sıklığı önemli sanırım gerçek doğum sancısı olması için benim saatte bir filan giriyor açılma olmasından korkuyorum
tuzi34 Nihanus bende öyle biliyorum sancı 5-10 dkda bir filan girerse sıkıntı aşağıda hissediyorum çıkacakmış gibi açılma olmasından korkuyorum