Drykmsl geçen gittim hiç kimse yoktu doktorum da izinliymiş randevum vardı ama dönüşümlü izin yapıyorlarmış konuşamadım onunla konuşup karar vericem burada odalar tek kişilikmiş devlet hastanesi ama büyük ve doğum yapan çok fazla olmadığı için tek kişi kalınıyormuş odada ki yatak doğum yatağına dönüşüyormuş güzel anlattılar çok kararsız kaldım medifemaya mı gitsem yoksa devlette mi yapsam diye baya da büyüdük haklısınız 33 haftalığz