Valla hiç tuzlu yemediğim ve bol su tükettiğm halde, benim de ayaklarım şişmeye başladı. Benimkinin nedeni birden azalan hareket oldu muhtemelen. Artık daha az yürüyorum çünkü. Bir de masabaşında oturmak etkiliyor. Ayakları uzatmak gerekiyor bol bol. Ben böyle çözüm buldum.