bugun kontrolüm vardi.. Nst de sancilarimin en dusugu 70 en yuksegi 104 lerdeydi. dedim bebegim geliyor sukur. sonrasinda doktoruma gittim ultrasonla bakarken, kafasının kucuk oldugunu soyledi… hicbir aciklama yapmadi. Bu bir sorun mu dedim bilgisiz ve cahilim bu konularda ilk gebeligim. Dogumdan sonra belli olur sorun olup olmadifi kafasi kucuk dedi. bu gune kadar boyle bir sey soylememisti en son 3 martta gittim hersey normal deyip gondermisti. ultrason kagidina baktığımda hc: 30.9cm 32+5w yaziyor… yani ortalama 35 olmasi gerekirken benimki 30 cm. ve hafta olarak 5 hafta geri… bana hicbir aciklama yapmadan odadan cikardi. stresten uyuyamiyorum. diger tum olculeri boyu kilosu normal. internette arastiriyorum mikrosefali ihtimali yaziyor. Nolur bilgisi olan bana yanit versin. Aglamaktan nefes alamiyorum artik cok korkuyorum. cok ilgisiz bie doktor. bir an once dogurmak istiyorum bebegimi istiyorum