Merhaba güzel anneler.. Bugüne kısmetmiş doğum hikayemi yazmak. 3 Şubatta doğdu oğlum Aren’im.. Birgün öncesi çok yürüdüm alışverişe çıktık eşimle çok yoruldum..Gece hafif bel ağrılarım oldu, yorgunluktan dedim dinlenince geçer dedim. Uyudum gece 3-4 gibi bel ağrısından uyandım. Ama yine geçer diye bekliyorum.. Neyse yattım kalktım yattım kalktım hafifliyor tekrar artıyor. İnsan ilk kez yaşayınca ihtimal vermiyor tabi. Neyse sabah 6 gibi bel ağrılarım kasığıma vurmaya başladı. Kız kardeşimi aradım biraz daha bekleyip 7 gibi o tecrübeli nedir bu dedim abla doğum sancıları olabilir çantanı kontrol et hastaneye git dedi doktoruma da yazdım hemen. Eşimi işe göndermiştim ihtimal vermediğimden. Neyse annemle 8 gibi hastaneye gittik odaya aldılar beni kontrol etti ebe hemşire 6 cm açıklık ile gitmişim. Doktorum geldi oda kontrol etti bugün geliyor bebek dedi. Eşimi aradım hemen apar topar gel diye. Ben gelmeden doğurma ha dedi😅 hemencik geldi. Neyse bir süre sonra beni yukarı aldılar doktorum kontrol etti suyumu patlattı bebeğim daha yukardaydı kanala girmesi için. Sonra aşağı odaya indirdiler sancılarım çok artı hemde nasıl 10 dkda bir. Tabi nst ye bağlıydım o ara yürümek istedim yürüyemedim de sancı geldikçe hem eşimin elini sıktım tabi annem de yanımdaydı. Sürekli açılmamı ve nst mi kontrol etti doktorum 7 cm olmuştu açılmam yavaşladı. Artık o sancılara dayanamaz oldum bir an evvel epidural takın dedim çıkardılar yukarı taktı bir kadın anestezi uzmanı fakat aşağı indiğimde hala sancım hafiflememişti bile. Meğer yanlış takmış. Onun yüzünden epey bir sancı çekmeye devam ettim. Bi ağrı kesici yaptılar bana mısın demedi. Doktoruma benim enerjim bitiyor ağrım hiç dinmedi bu nasıl epidural dediğimde tamam yeniden takalım dedi. Nasıl bağırıyorum ağlıyorum sancı geldikçe. Ah çok fenaymış🤦🏻♀️ Neyse yukarı aldılar bi erkek anestezi uzmanı taktı zaten hemen uyuştu ayaklarım kesti sancımı saat akşam üzeri 4 olmuştu artık. O kadar sancı çektim kasılmam hiç olmadı ve bebeğim inatla Doktorumun beklemesine rağmen kanala girmedi bir türlü.. İnatçı çıktı malesef. O kadar sancı çektim. Doktorum çok uğraştık ama artık inmeyecek belli deyip eşimi de çağırdı sezeryana alalım dedi kabul ettik riske atmamak için. Ah o kadar sancı çektim normal doğursaydım bari dedim doktoruma😅 neyse o sancılardan sonra inanın sezeryan birşey değil bana göre. 2 günde toparladım hafif sızı vardı oda 10 güne tamamen geçti. Sezeryana aldılar beni. Zaten yatırmalarıyla bebeğimi göstermesi doktorumun bir oldu ne çabuk geldi demişim🤩 Nasıl uykum geldi ameliyat anında. Midem bulandı bir iğneyle kendimr geldim🤩 10 dk sonra bebeğimi yanağıma verdiler sımsıcaktı. O anı asla unutamam. Unutulmaz inanın😍 Sonra bebeğimi odaya götürdüler beni de baya bir süre sonra götürdüler odaya. Merak etmişler bekliyordu eşim annem fln herkes gelmişti ne sevindim sevdiklerimi görünce😍 Beni yatağa aldılar hemşireler geldi üstümü çıkardı bebeğimi de çıplak vaziyette bana verdiler ten tene ilk temas nasıl acıkmış beni beklerken oğlum mememe yapıştı resmen😍 işte o an da asla unutulmaz benim için. Bir gece kaldıktan sonra evimize geçtik. O gece bacaklarımın uyuşukluğu geçince hastane koridorunda bol bol yürüdüm çok zorlamadan. Yürümek toparlanmayı kolaylaştırıyor. Bir de depend lohusa kilodu hayat kurtarıcı hastanede. Mutlaka alın. Ben bunları yazarken bebeğim uyuyor anca fırsat bulabildim alışma süreci derken. Egepol hastanesinde doğum yaptım doktorumuz Cemil Kaymazdı hastaneden ve doktorumuzdan bütün personelin ilgisinden odalardan fotoğraf çekiminden herşeyden memnun kaldım İzmirdeki anne adaylarına tavsiye ederim. Vakit ayırıp okuduysanız ne mutlu bana. Biraz uzun oldu çünkü. Hepinizi öperim😘 Sağlıkla kavuşun bebeklerinize. Soruları cevaplayabilirim.