Brc32 Merhaba anne ve anne adayları oğluşumuzun ikinci ismine karar veremedik sizce hangisi güzel Ayaz Berk Ayaz Çağan İkisi arasında kaldık başka önerisi olan varsa Ayaz ismine yakışan fikir alabilirim😊
Asrinbaby Bende kararsizim aslında ASRIN ismini kesin koyacağım yanina Çınar eklemek istiyorum ama bazende diyorum çocuğa kimi asrın kimi çınar diyecek sonradan bana kızar mi ki 😁
esmaesma35 Asrinbaby çok uyumlu olmuş bence👍🏻ikisi de çok güzel💙Bende iki isimle büyüdüm çocuğuma da iki isim koyacağım bir zorluğunu görmedim 😊