Nltka İçim şişiyor 38+4 benimde yarın kontrolüm var doktor oha doğum başlamış 7 cm açıklık var der falan diye dua ediyorum hiç bir Belirtim yok aşşırı iyi hissediyorum kendimi 🙇🏻♀️
Aisecik Pamukgelim al benden de o kadar 😂😂😂 nerdeyse 42 olucam ama bizimki gelmiyor bende mecbur Pazartesi sezaryan olucam😁
Nslhn2019 38+2 deyim . haftaya 39+1 2 nisan da sezeryan olacağım allah izin verirse tabi o zamana kadar normal gelirse bllemem 🤣