Meralll 31+4 olduk ama en son 2 hafta önce 29. Haftada gitmiştim kontrole.. o zaman 38 cm, 1420 gr dı.. şu an kaç oldu bilmiyorum. Haftaya kontrolümüz var ama gidebilecek miyim onu da bilemiyorum😕
Songsong 31.haftada 1900 gram kılosu boyunu uzun demişti ama kılosu fazla ayına gore snaıyorum ay ay bebek kılolarona bakmıştım 300-400 gram onde benim ama cok onde olması d aiyi bişi değil sonucta
Zeynepg Haftamdayım. 1500 gr 38 cm. Ve normal olduğunu söyledi doktorum. Bu haftalardan sonra kilo alımı cok olacak ama boyu daha yavaş uzayacak dedi
Ayse_58 Canım en son 28+4te gittim 1420 grdı şuan 31+1 haftaya kontrolüm bakalım ne kadar olmuş prensesim
Murvetuguracar Kizlar inanilmaz toplanma gibi bisiler hissediyorum 30+6 yim bi yere kicini basini dayiyor ve ittiriyor gibi. Tecrubesizim ve sorabilcem doktorum yok normal mi napmaliyim
SedaGnS27 Murvetuguracar 😄😄😄 benimki de aynı canım yaa çığlık atasim geliyor o anlarda geriniyor bence çünkü baya bir sertleşiyor tas gibi oluyor baski olan yer ama merak etme kotu bişey değil 😉
Elons 31+1 haftayiz en son 29.haftada gittim.40cm 1.650.kg du haftaya kontrolümüz var bakalim ne kadar olduk