Şeker yükleme yaptırmayacaktım ,açlık tokluk şekerime baktıracaktım ,ama şu an asm ler kan bile almıyorlar nerdeyse ,hastaneye gitmek istemiyorum ..yaptırmasam sorun olur mu ?bunun yerine yediğime içtiğime dikkat etsem,26+1 deyim ,ama önümüzdeki iki haftada düzelmeyecek gibi durumlar ,düşüncelerinizi merak ediyorum