Canım çocuk bazen bu haftalarda doğum pozisyonuna geçiyor oda sancı ağrı yapar ama önemli olan düzenli ve ağırlaşan sancı olmalı yani süre tut ne kadarda bir geliyor 10 dk da bire düşerse hemen bir hastaneye gitmelisin bu arada suyun yada kanaman yok dimi