afyonlugelin nby doktora gittim korkulacak hiçbirşey olmadığını söyledi. Kanama açık renk değilse hastaneye gelmeme gerek olmadığını söyledi. Yalnız akşam yine kanamam oldu ama bu sefer daha fazlaydı 😢