Ayse-karadag 38+3 haftalık hamileyim ve ara ara sancılarım geliyo ama nişan gelmedi doğum başlar mı veya su gelmeden
mutluuannee Ayse-karadag bende sizinle ayni durumdayim doguracam saniyorum ama sancılar yalanci oluyor hep galba 🤷♀️
Zhrnz Ayse-karadag benim iki.dogumumdada nisan gelmedi haftam.dolunca.suni sanci alip.dogumum baslatildi yani.su ve nisan.olmadan dogum baslar sancilarini takip et ona gore dr.gitmende.dayda var.🤗
mutluuannee Ayse-karadag yarin kontrolum var benimde bende 38+3 üm bu arada sağlıkla kucagımıza alalım inşallah 🤲
Ayse-karadag Zhrnz bende bu cevabı bekliyordum sağolun suyum gayet iyi nişanım da gelmedi zaten ama sancım var
Kulahci Benimde nişan ve su gelmedi ilk. Sancım oldu. Zaten hiç kesilmiyo o sancı belli aralıklarla ğelince anlıyosunuz doğum sancısı olduğunu. 3 cm açıklık vardı hastaneye gidince. Doğuma yakın ilk nişanım geldi sonra suyum 😊
mutluuannee Benim ne suyum geldi ne nişanım geldi kontrole gittim bebisin suyu btmis aniden nasil olduysa birde kontrollerimi hic aksatmiyordum guyaa sorun yoktu direk sezaryene alindim oyle olunca 🤷♀️