Hayırlı akşamlar, dün kasıklarımda bir kaşıntı başladı önce hamilelikte olan kaşıntı sandım sonra baktım ki kasıklarımın her iki yanında kızartı oluşmuş isilik gibi. Sanırım karnıma sürdüğüm yağları tam emdirmeden giyindim yada nemli bıraktım böyle oldu. Sormak istediğim şey böyle bir şey yaşayan ve mantar kremi kullanan var mı bi sakıncası olur mu? Ne kadın doğumdan nede cildiyeden randevu bulabiliyorum. İki gündür kullanıyorum bu arada kremi ve yatıştırıyo yayılmasını durdurdu ama bir yandan endişe ediyorum bebeğe zararı olur mu diye😔