brnr09 merhabalar canım, gebeliğimin ilk haftalarından 14 haftama kadar tansiyon sorunu yaşadım. Doktoruma sorduğumda bunun iyi birsey olduğunu bebek için olumlu şeyler olduğunu söyledi. Senin kadar düşmüyordu ama ya yediğin birşey bu kadar düşürdü ya da yoruldun. Dikkat et sen yine.