Bende 15+2 haftalığım ve hala kusuyorum. Prillam hapı kullanmasam kusmaya devam ediyorum ne zaman geçer bilmiyorum 😔😔 çok kötü gerçekten. Hapım bittiğinde almadığımız zaman bir gün sonra midem başlıyor agrımaya sonra kusmaya hiç bişi yiyemiyorum yediğim zaman direk kusuyorum 🙄 çocuk resmen hiç bişi yeme yat öle diyor 😀😀 allahtan prillam sayesinde sade yemekleri yiyebiliyorum öle. Sebze filan tiksiniyorum onlardan.