Hamileliğimin 6. ayındayım sol kalçamla birlikte belimin sol tarafında müthiş bir sızı var bıçak saplanıyo sanki yürümem yatıp kalkmam ve hareket etmem güç hale geldi sizce bu hamilelikten dolayı mıdır yoksa incittim mi geçmesi için tavsiyeleriniz var mı?