İyi gunler arkadaslar…burda en cok gordym konu rahim agzi kisalmasi ve bende ondan ezyet cekyordum…şimdi 33 haftalik olacaz Allahin iznyle beni meraklandran soru şu? Bu ilerleyen haftalarda rahim agzi kac olsa iyidir? Yani belki aranzda ölcdren ola ve doktornzda o ölcye artik bu haftada normaldir deye? Kizlar bileniniz varmi mesela ben 34 haftada kontrole gitcem hangi uzunlgda olsa artik korkmamalym? Bilgisi olan varsa lutfen yazsin….hem eminim bu konyu merak edende vardir