Mugesen2303 Kızlar iyi akşamlar ☺️ 30+1 oldum bugün fakat 2 gündür alt tarafımda iğne batması gibi tarif edemediğim biraey oluyor günde 1 veya 2 defa bu normal mi ? Sizlerde yaşayan oldumu
Tumurcuq Mugesen2303 bendde oluyor canim 32+6 yim …ve normaldir deye bilyorum..korktyor beni ama kafayada takmamaya calsyorum
Aysema Mugesen2303 Bana doktorum normal demisti haftam sizden erken 28. Ama daha oncesinde de oluyordu normal demisti.
Mugesen2303 Tumurcuq bizim haftalar yakın inş bişeylerin baslangıcı falan değildir 🤦🏻♀️İlk haftalarda olan batmalar gibi değil bı hada farklı sanki doğum sansıcı bunun kat katı olucakmıs gibi bir batma
Betulnil 26.haftadayım bende de oluyor 😱 saga sola dönerken bacagımı oynattgımda özellikle. Birden bıçak batması gibi bir agrı oluyor