Bugün yaptırdım. Bişey cıkmadı şükür. Bi açken kan alındı sonrasında 50 mg glikoz içtim aynı gazoz gibiydi. 1 saat sonra yine kan verdim. Tek dezavantajı ilk defa hastanede bugün fazla durdum. Öğle arası,doktorun dogumu derken 10 da gittiğim hastaneden bölük bölük 14:30 da cıktım. Şimdide burnum kasınıyo hastamı oldum diye tikleniyorum ya 🙄 27+6yız bu arada.