ozdenarda Esracglr ben pimpirikli donemlerimde hem ozele hem devlete bi arada gdiyordum ama pisman oldum acile bile gtmeye korkuyrm suanda malesef
Ruya Esracglr Hüseyin Oğuz yuvanc a gidiyorum.kesinlikle çok iyi bir doktor.. hastasiyla çok ilgili Güler yüzlü
ozdenarda Esracglr hic bi zaman ilgilenmiyorlarki devlette malesef 🙅♀️ilk baslarda cok pimpiirkli oldugum icin hem ozele hem devlete bir arada gidiyordum malesef aylarca cinsiyetini bile yanls solemsler 🙅♀️ daha snrada bir kere daha gttm 20 haftamda asiri oksuurkten canm aciidgi icin suratima bile bakmadi malesef doktr
Defnem_26 Allah eksikte etmesin muhtacta etmesin, ablam orda dogum yapti hasta bakicisndan ebesine hepsi bagirip azarliyor aman aman bidaha tovbe
Esracglr Ruya bende esı tuğba yuvanca gıdıorm cnm. Kacncı haftafadasn detaylıya kaçıncı hafta da bakıyorlar bılıyo musun
Ruya Esracglr eşi de çok iyi alanında kesinlikle.. ayrıntılı için tıp fakültesine sevk etmişti orada bakılmıştı ayrintiliya. Şuan ben 33 + 3 deyim.ayrintili 20 li haftalarda olmuştu galiba unuttm ya baya oldu 😇
Ruya Esracglr ilk gebeligmde burda bakılmıştı bu sefer ki tıpta oldu devlette olanda var doktora goremi değişiyor artk bilemicem. Ama tıp daha ayrıntılı inceliyor