Eşimin iş yerinden dolayı ona ücretsiz bende sırf bebek için kendimide onun üstüne aldırdım. Ayda 190 TL veriyoruz. Doğum testler falan herşey ücretsiz. Sadece ilk 3 ay kadın doğumdan faydalanamiyorsunuz. Diğer bütün poliklinikler ücretsiz. 3 ay sonra kadın doğum da dahil oluyor. Dogumdan sonra iptal edip bukezde çocuğumuza yapmayı düşünüyoruz gerçekten çok iyi ilgileniyorlar herseyinle.imkaniniz varsa yaptırın.